Nowatorskie oprogramowanie do badań telefonicznych (CATI-System)
Nowatorskie oprogramowanie do CATI, czyli badań telefonicznych, pozwala na łatwe i szybkie projektowanie badań realizowanych przy pomocy telecentrum. Computer Assisted Telephone Interviewing zyskuje coraz większą popularność ze względu na wyniki metody, które są dostępne niemal natychmiast po zakończeniu badania. CATI-System to autorskie rozwiązanie, przy pomocy którego projektowanie ankiety i zbieranie danych jest prostsze niż kiedykolwiek.
Przyjazny interfejs i intuicyjna nawigacja panelu administratora czynią to oprogramowanie badawcze jedynym w swoim rodzaju narzędziem. Zakupienie danej licencji z oferty umożliwia klientowi tworzenie formularzy ankietowych oraz generowanie kont ankieterskich. Ważnym aspektem oprogramowania do badań telefonicznych jest możliwość wglądu w statystyki realizowanego badania oraz nadzorowania pracy poszczególnych ankieterów. Zapewnia to CATI-System.
Badania metodą CATI umożliwiają:
- szybkie dotarcie do respondentów i natychmiastowy dostęp do wyników badania,
- określenie kroków niezbędnych do usprawnienia funkcjonowania urzędu pracy,
- zbadanie opinii respondentów na różne tematy (społeczne, ekonomiczne),
- zbadanie satysfakcji i opinii i klientów urzędów pracy,
- zbadanie poziomu zadowolenia mieszkańców z życia w regionie,
- zdiagnozowanie problemów społecznych,
- określenie mocnych i słabych stron badanego rynku pracy,
- sporządzenie profilu lokalnego rynku pracy,
- szczegółowe zbadanie opinii przedsiębiorców.
Autorskie oprogramowanie do badań telefonicznych pozwala na tworzenie różnorodnych formularzy ankietowych: od najprostszych po najbardziej skomplikowane. Specjalny moduł testowania logiki ankiety (przejść pomiędzy pytaniami) pomaga usprawnić nawigację wewnątrz formularza. CATI-System tworzy także automatycznie kopie zapasowe kwestionariuszy i pozyskanych danych. Dzięki niemu badanie telefoniczne to gwarancja skuteczności i rzetelności.
Więcej informacji na stronie poświęconej oprogramowaniu do CATI.